REPATRIEREA DECEDATILOR DIN GERMANIA

In cazul in care va confruntati cu decesul unei persoane dragi in Germania, ne puteti apela la orice ora din zi si din noapte.

Operatorii nostri va stau la dispozitie 24/7 pentru a va consilia si a va oferi o oferta completa de pret.

Oferta de pret include serviciile necesare efectuarii repatrierii persoanei decedate.

Este foarte important ca familia sa isi ia timpul necesar pentru luarea hotararii repatrierii decedatului si sa nu ia decizii in pripa.

Privind delegarea noastra in vederea realizarii transportului funerar international este necesara semnarea contractului si a delegatiei , fizic la sediul nostru sau online (whatsapp , e-mail , fax).

Semnarea contractului si a delegatiei inseamna confirmarea ofertei de pret primite telefonic sau prin intermediul formularului de contact.

Astfel, familia apartinatoare are cunostinte despre conditiile in care se efectueaza repatrierea ( timp de sosire , conditii de plata , servicii incluse in pret , etc)

Repatrierea decedatiilor din Germania presupune punerea la dispozitia personalului nostru a mai multor documente ce apartin decedatului:

– certificatul de nastere ,

– cel de casatorie(dupa caz),

– sentinta de divort(dupa caz),

– cartea de identitate.

 

Repatrierea decedatilor – Toate serviciile efectuate

In cazul in care acestea sunt modele vechi , ele trebuie traduse si legalizate in limba germana, indiferent de orasul decesului ,

Sunt necesare pentru obtinerea extrasului de deces multilingv .

Efectuam repatrieri decedati din toate orasele Germaniei :

– Nurnberg, Munchen, Koln, Wuppertal, Stuttgart, Frankfurt, Berlin, Hamburg, Dortmund, Bonn, Aachen, Dusseldorf, Bremen, Regensburg, Duisburg, etc.

In caz contrar, daca lipseste unul din acele certificate sau nu exista traducerea legalizata in limba germana, nu se obtine extrasul de deces multilingv

Se va obtine doar o adeverinta de inregistrare a decesului.

Repatrierea se efectueaza legal, intrucat acest lucru nu conditioneaza obtinerea pasportului mortuar.

Pasaportul mortuar fiind documentul care permite efectuarea transportului funerar international.

Pentru a obtine documentele de repatriere este important sa contactam autoritatile germane cat si spitalul pentru a verifica situatia de fapt.

Mai exact daca se efectueaza cercetari in cauza , daca se efectueaza autopsie si daca exista permisiunea autoritatior pentru efectuarea repatrierii.

La momentul la care interactionam cu autoritatile germane , efectuam programari pentru obtinerea documentelor de repatriere.

Cel mai apropiat autoturism funerar va fi directionat catre orasul unde se afla persoana decedata in functie de ziua in care obtinem programarile.

In unele regiuni din Germania (“land-uri”) dupa preluarea corpului de la spital , prima oprire se face la institutul de medicina legala.

Aceasta operatiune este necesara pentru o a doua examinare a corpului.

Documente pentru repatrierea decedatului

Dupa examinare, delegatul nostru va merge la institutiile abilitate din orasului unde s-a produs decesul , pentru a obtine urmatoarele :

– pasaportul mortuar ,

– formularul de deces multilingv (Formular C)

– sau in functie de caz adeverinta inregistrare a decesului

– avizul sanitar, etc.

Sicriul in care va fi transportat decedatul este format de fapt din doua sicrie:

– la exterior dintr-un sicriu de lemn ( model standard pentru repatriere )

– si dintr-un sicriu de zinc la interior.

Cele doua sicrie respecta standardele europene privind transportul persoanei decedate :

– dimensiuni si grosimi laturi specifice ,

– sicriul avand asezat la interior setul de lenjerie cu care se echipeaza ( lenjerie lada , lenjerie capac , panza , orar mic , orar mare , pernuta )

Sicriele de repatriere pot fi de dimensiuni standard sau dimensiuni extra in functie de inaltimea si greutatea persoanei decedate.

Transportul decedatului se efectueaza pe cale terestra cu masina mortuara complet echipata , autorizata si cu sistem frigo sau pe cale aeriana .

Transportul aerian este mai costisitor.

Acesta dureaza mai mult cu aprox 1-2 zile fata de cel terestru intrucat necesita intocmirea unor formalitati in cadrul aeroportului de imbarcare.

Pe durata transportului, familia este tinuta la curent cu privire la locatia exacta a soferului care efectueaza transportul funerar.

La plecarea din Germania se va aproxima o data si o ora de ajungere la destinatie .

Traseul parcurs de masina mortuara este acela indicat in pasaportul mortuar , care se declara la intocmire.

La sosirea la destinatie, sicriul si toate documentele in original vor fi predate familiei apartinatoare in baza unui proces verbal.