REPATRIEREA DECEDATILOR DIN ITALIA

In momentul in care ne apelati va va prelua un operator care va calcula oferta de pret.

Oferta de pret va include serviciile necesare efectuarii repatrierii.

Toate cele mentionate telefonic vor fi descrise pe larg intr-un contract si o delegatie .

Acestea vor trebui semnate de catre un apartinator (fizic sau in format online).

Astfel imputernicindu-ne sa efectuam toate cele necesare in vederea efectuarii repatrierii decedatului.

Efectuam repatrieri decedati din toate orasele Italiei :

– Roma, Firenze, Catania, Palermo, Napoli Milano, Brescia, Torino, Venetia, Mestre,

– Padova, Pisa, Bologna, Genova, Bari, Rimini, Trieste, Peruggia, Ancona, Treviso, Siena,

– Bergamo, Parma, Pescara, Taormina, Piacenza, Livorno, Cosenza, Como, Taranto, Lucca, etc.

Totul despre repatrierea decedatilor din Italia

Pentru a realiza repatrierea persoanei decedate din Italia in Romania, este necesar sa obtinem toate documentele de repatriere.

Astfel este necesar ca delegati ai firmei sa se adreseze mai multor institutii din Italia :

– primaria orasului unde s-a produs decesul,

– uneori prefectura,

– Asl – Unitatea sanitara,

– Politia mortuara,

– Procuratura, etc.

In cazul in care decesul s-a produs in conditii suspecte (acestea fiind stabilite de catre organele abilitate : politie, procuratura, etc.), este foarte posibil sa se efectueze o ancheta si/sau autopsie.

Autopsia este necesara pentru a se examina circumstantele producerii decesului.

In aceste cazuri vom putea demara procedura de repatriere abia dupa ce un organ al statului respectiv se va pronunta si va elibera documentul numit „nulla osta”.

Acesta reprezinta o confirmare ca investigatia privind corpul s-a incheiat .

Mai apoi se poate proceda la obtinerea documentelor de repatriere si efectuarea transportului funerar international.

Delegatii nostri sunt profesionisti bine instruiti!

Delegatii nostri se vor adresa institutiilor din statul respectiv pentru obtinerea extrasului de deces multilingv, a pasaportului mortuar, a adeverintei de inhumare, etc.

Aceste acte nu au nevoie de apostilare.

Obtinerea documentelor de repatriere de efectueaza in aproximativ 2-3 zile de la momentul decesului, in functie de orasul unde s-a produs nefericitul eveniment.

Totodata, se efectueaza programarea cu un reprezentant al institutiei sanitare din orasul decesului pentru efectuarea seringii de conservare a trupului persoanei decedate.

In ziua in care se efectueaza aceasta operatiune, vor fi prezenti si delegati ai nostri pentru efectuarea sigilarii :

– a sicriului de zinc (cu foc)

– si a sicriului de lemn (24 suruburi)

– si se aplica un sigiliu de ceara.

In scurt timp de la sigilare, auto funerar va pleca catre destinatia din Romania, urmand traseul declarat in pasaportul mortuar.

Sicriul de repatriere este format de fapt , din doua sicrie:

– unul de lemn la exterior

– si unul de zinc la interior.

Ambele respecta normele italiene si cele europene in vigoare privind transportul funerar international.

Acestea prezinta dimensiuni si grosimi ale laturilor specificate in legislatie.

Sicriele sunt dotate cu o patura absorbanta si o valvola.

In interior se va regasi si lenjeria sicriului (lenjerie lada, lenjerie capac, panza, pernuta, orarul mare si orarul mic).

La exterior, pe capacul sicriului de lemn se va atasa o placuta metalica pe care sunt inscrise datele persoanei decedate.

Transportul funerar international se realizeaza cu autospeciale funerare autorizate si echipate conform legii.

In momentul in care porneste transportul funerar din Italia in Romania catre destinatie, consilierul funerar va aproxima o data si ora de sosire.

Pe tot parcursul traseului familia va fi informata cu privire la pozitia soferului.

La sosirea la destinatie, delegatul nostru va preda familiei apartinatoare atat sicriul sigilat , cat si toate documentele in original.

Cu aceasta ocazie se va intocmi un proces verbal.